مصاحبه آرشیو خبر ها
رونالدو در دور حذفی لیگ قهرمانان تعیین کننده است

رونالدو در دور حذفی لیگ قهرمانان تعیین کننده است

حال و روز یوونتوس در هفته های اخیر مشخص است، اما این تیم باید خود را برای یک دیدار مهم اروپایی اماده سازد و تمام تلاشش را برای به دست اوردن یک برتری ارزشمند انجام دهد. فابیو کاپلو، مربی سابق این تیم درباره یووه و شرایط اش ایده های روشنی دارد و می گوید:

 

برای یووه بازی آسانی نیست، برای تیمی که باید برگردد و بازیابی شود آسان نیست. شما اگر بدانید که باید تغییر دهید و این روند برای شما سودمند نیست و چاره ای جز بازیابی و ریکاوری درست ندارید می توانید بیشتر از قبل دچار اشتباه شوید. هر زمان که باید تغییر صورت احتمال اشتباه بیشتر است. به ویژه که در هفته های اخیر در خط دفاع ضعف زیادی دیده شده و این ضعف مسئله ای نیست که به راحتی و در مدت زمان کم برطرف شود. تجربه نشان می دهد که زمانی که تیم به یکباره دچار اشتباه و ضعف عجیبی میشود، بحث ها و طنزهایی برای این تیم به کار برده میشود که می تواند بر ذهن و بازی بازیکنان و مجموعه تاثیر گذارد.

 

لیون:

 

لیون می تواند از نظر شادابی و تازه نفس بودن بازیکنان از یووه پیش باشد اما یووه ماه ها در روند رقابت ها بوده، هر چند خسته تر است اما ذهن بازیکنان اماده رقابت و حضور در یک دیدار مهم است. باید با دقت به مصاف این تیم رفت، فرانسوی ها با حوصله بازی می کنند بنابر این یووه باید دقیق باشد و با استفاده از از فرصت مناسب به این تیم حمله کند و در نتیجه برنده شود.

 

اما نظر کاپلو در خصوص ساری

 

ساری پیش از این به یک هدف مهم برای یووه دست یافته اما کاملا مشخص است که هدف اصلی یووه لیگ قهرمانان است. بنابر این هر نتیجه ای میتواند راه انتقاد را بیشتر کند. البته ساری شایسته حضور و همخوانی با فلسفه یووه را دارد، در یووه تنها پیروزی مهم است اگر دور شوی از این خواسته خطرناک است، او به دنبال ایده ها و نظر های خودش است و این را برای یووه نیز می خواهد در فوتبال برای موفقیت باید زمان داشت و فکر می کنم این مسئله برای ساری در یووه نیز وجود دارد.

 

و اما رونالدو

 

او بازیکنی ست که هدف های فردی و جعمی دارد. او عاشق گلزنی ست و امسال از این امر دور شد و نتوانست گلزن لیگ شود. به نظر من او کمی ناامید است. اما کریس همیشه نشان داده که می تواند خیلی سریع برگردد و سر خود را بالا گیرد. برای او همیشه فردایی بهتر وجود دارد.

 

دلیخت

 

او آینده را نشان می دهد. به خوبی می داند دفاع چه وظایفی دارد و راه های دفاعی را بلد است. معتقدم که یووه یک کیه لینی تازه را در اختیار دارد که حتی به گلزنی نیز علاقه مند است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: